Individuele
aandacht

Neem contact op

Groei en 

ontwikkeling

Contact

Zorg
en liefde

Contact

Verantwoordelijkheid

Contact

Structuur

en overzicht

Contact

HR medewerker/Inval coördinator 20 uur

Ben jij een administratieve topper die enerzijds secuur is en anderzijds niet terugdeinst voor een lekkere drukke dag op een super gezellige afdeling? Voor onze afdeling HR zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste collega. Je maakt deel uit van onze prachtige organisatie “Kinderopvang De Bilt”. Wij zijn een middelgrote organisatie waarbij de missie is om in alle delen van gemeente De Bilt kwalitatieve goede kinderopvang te bieden. En dit doen wij al ruim 25 jaar met passie en trots!



Wat zijn jouw werkzaamheden?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s als het gaat om HR-vragen en draagt zorg voor de uitvoering van het in- door- en uitstroomproces. Tevens fungeer je als back-up voor je collega (woensdag en vrijdag) als invalcoördinator (bij calamiteiten inplannen van de medewerkers op de verschillende vestigingen).



Om je een idee te geven van je werkzaamheden:
  • Het uitvoeren van de maandelijkse salarisuitbetaling via Youforce (Raet);- 
  • Coördineren EHBO/BHV/diverse trainingen;- 
  • Doorvoeren
  • van personeelsmutaties;
  • Het inplannen en voeren van aanstellingsgesprekken- 
  • Het maken van arbeidscontracten
  • Opmaken van maandelijkse HR-rapportages.



Op dit moment zitten wij in fase waarbij het structureren, automatiseren en professionaliseren de aandacht heeft. Kortom: Een veelzijdige en afwisselende functie waarin jij veel ruimte krijgt voor eigen inbreng!


Wat breng
jij mee:



  • Een aantal jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Een afgeronde MBO+ opleiding, studierichting HR of aanverwant is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met de cao-kinderbranche is mooi meegenomen;
  • Goed ontwikkelde digitale en rekenkundige vaardigheden; 
  • Een positieve en proactieve werkhouding waarin plezier in je werk zichtbaar is; 
  • Je bent bereid je actief in te zetten voor verdere (persoonlijke) ontwikkeling;
  • En samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid.



Wat bieden wij jou:


  • Een enthousiast en gezellig HR-team dat jou van harte welkom heet;
  • Een ontzettende leuke branche waarin altijd wel iets te beleven valt; 
  • Een baan met veel zelfstandigheid, maar je staat er niet alleen voor;
  • Salaris volgens cao Kinderopvang; Schaal 7 
  • 1 januari 2019 weer een 3% cao-loonsverhoging;
  • Veel aandacht voor jou als medewerker (personeelsuitjes, borrels, attenties);
  • Opleidingsmogelijkheden / persoonlijke ontwikkeling

Sollicitatieprocedure


Heb je zin
in deze leuke job? Reageer dan snel. Wij geven je de vrijheid om zelf te
bepalen op welke manier je bij ons solliciteert. Dit mag door middel van een
videosollicitatie of een motivatiebrief, aangevuld met je cv. Wil je meer weten
over de functie? Neem dan contact op met Jolanda van Raamsdonk, bereikbaar via
e-mail j.vanraamsdonk@kinderopvang-debilt.nl
of telefonisch via 030-3079017 (aanwezig
op dinsdag en donderdagochtend en vrijdag). Je sollicitatie kun je
sturen naar: sollicitatie@kinderopvang-debilt.nl.
De sluitingsdatum van deze vacature is 12 december a.s. De eerste
sollicitatie-ronde is gepland op 19 december in de ochtend.

Informatie

Functie: HR medewerker/invalcoordinator

Locatie: Centraal Bureau Kinderopvang de Bilt

Inzet: 20 uur per week
Duur:1 jaar en bij goed functioneren een vaste aanstelling

Salaris: schaal 7 CAO kinderopvang, afhankelijk van ervaring


Info: J. van Raamsdonk, HR beleidsmedewerker 030-3079017



Deel deze vacature met je vrienden

Kinderopvang de Bilt
Weltevreden 4A 
3731 AL De Bilt

Contactgegevens

Telefoon: 

030 - 2251998

Mail:

info@kinderopvang-debilt.nl

Maandag 08:30 - 17:00

Dinsdag 08:30 - 17:00

Woensdag 08:30 - 17:00

Donderdag 08:30 - 17:00

Vrijdag 08:30 - 17:00